Bibliografia Borja

Total de referències bibliogràfiques actualment: 1669

Categoria: Art - iconografia - arquitectura - mecenatge

  • Autor: Company, Ximo
  • Títol: "Àngels borgians amb música i policromia de Déu"
  • Publicació: Revista Borja. Revista de l’IIEB
  • Edició: 2 (2008-2009) [=Actes del II Simposi Internacional sobre els Borja (València-Gandia, 21-23 de novembre de 2007)], p. 379-407. [http:
  • Categoria: , ,

  • Autor: Company, Ximo
  • Títol: "Paolo da San Leocadio e gli angeli della cattedrale di Valencia"
  • Publicació: Taccuini d’arte: Revista di arte e storia del territorio di Modena e Reggio Emilia
  • Edició: 3 (2008), p. 9-28.
  • Categoria: ,

  • Autor: Company, Ximo
  • Títol: "Paolo da San Leocadio: Sacra conversazione"
  • Publicació: Renacimiento Mediterráneo: viajes de artistas e itinerarios de obras por Italia, Francia y España en el siglo XV
  • Edició: ed. de Mauro Natale, [Madrid: Fundación Colección Thyssen-Bornemisza], 2001, p. 502-507.
  • Categoria: ,

  • Autor: Condorelli, Adele
  • Títol: "El cardenal Rodrigo de Borja mecenas de Francesco Pagano y Paolo da San Leocadio"
  • Publicació: Revista Borja. Revista de l’IIEB
  • Edició: 2 (2008-2009) [=Actes del II Simposi Internacional sobre els Borja (València-Gandia, 21-23 de novembre de 2007)], p. 359-378.
  • Observacions: https://www.elsborja.cat/revista-borja/el-cardenal-rodrigo-de-borja-mecenas-de-francesco-pagano-y-paolo-da-san-leocadio/
  • Categoria: , ,

  • Autor: Condorelli, Adele
  • Títol: "El hallazgo de los frescos de Paolo de San Leocadio en la catedral de Valencia y algunas consideraciones acerca de Francesco Pagano"
  • Publicació: Archivo Español de Arte
  • Edició: 78, núm. 310 (2005), p. 175-179.
  • Categoria: ,

  • Autor: Cordera, Paola; Maffeis, Rodolfo (ed.)
  • Títol: Leonardo, arte come progetto: Studi di storia e critica d'arte in onore di Pietro C. Marani
  • Edició: Bolonya: Bologna University Press, 2022.
  • Observacions: En línia: https://re.public.polimi.it/bitstream/11311/1221993/1/%5Boa%5D%202-099%20CORDERA-MAFFEIS%20Leonardo.pdf
  • Categoria: ,

  • Autor: Cox, Maureen E.
  • Títol: The Choir Books of Santa Maria in Aracoeli and Patronage of Pope Alexander VI
  • Edició: University of South Florida, 2013.
  • Observacions: Tesi doctoral. Accés: https://scholarcommons.usf.edu/etd/4657/
  • Categoria: ,

  • Autor: Craffonara, Giuseppe; Guattani, Giuseppe Antonio
  • Títol: I più celebri quadri delle diverse Scuole Italiane riuniti nell'appartamento Borgia del Vaticano
  • Edició: Roma: Stamperia De Romanis, 1820.
  • Observacions: "Disegnati ed incisi a contorno da Giuseppe Craffonara pittore Tirolese, e brevemente descritti da G. A. Guattani".
  • Categoria: ,

  • Autor: Dal Poz, Lorena
  • Títol: "La figurazione come espressione di teocrazia in un inedito codice miniato avignonese del tardo Trecento: la Collectanea di Nicolas Rossel dell’Archivio Segreto Vaticano (Misc. Arm. XXXV,70)"
  • Publicació: Rivista di Storia della Miniatura
  • Edició: 1-2 (1996-1997), p. 179-186.
  • Categoria: , ,

  • Autor: Dalmases Balañá, Núria de
  • Títol: "Aproximación a la orfebrería borgiana"
  • Publicació: Los Borja. Del mundo gótico al universo renacentista
  • Edició: València: Generalitat Valenciana; Museu de Belles Arts, 2001, p. 193-200.
  • Categoria: ,

  • Autor: Danesi Squarzina, Silvia
  • Títol: "Note sulla cultura architettonica a Roma durante il papado di Alessandro VI"
  • Publicació: Le Arti a Roma sotto Alessandro VI. Dispensa del Corso di Storia dell’Arte Moderna I, tenuto del prof. Maurizio Calvesi
  • Edició: Roma: Università degli Studi di Roma “La Sapienza”; Facoltà di Lettere e Filosofia; Istituto di Storia dell’Arte, 1981.
  • Categoria: ,

  • Autor: Desachy, Matthieu
  • Títol: "Au nord des Borgia: La famille Jouffroy et l'introduction de l'art italien de la Renaissance dans l'Albigeois (vers 1460-vers 1520)"
  • Publicació: Revue du Tarn
  • Edició: (2011), p. 257-271.
  • Observacions: https://halshs.archives-ouvertes.fr/hal-00846518/document
  • Categoria: ,

  • Autor: Díaz Alché, Kevin
  • Títol: "Legado envenenado: la perduración de distorsiones históricas en la lúdica digital"
  • Publicació: Quaderns de Cine
  • Edició: 12 (2017), p. 35-49.
  • Observacions: https://rua.ua.es/dspace/bitstream/10045/68111/1/Quaderns-de-Cine_12_04.pdf
  • Categoria: ,

  • Autor: Dragoni, G.
  • Títol: "Leonardo da Vinci e i suoi strumenti di scrittura"
  • Publicació: Leonardo, Machiavelli, Cesare Borgia: arte, storia e scienza in Romagna, 1500-1503
  • Edició: Roma: De Luca editori d’arte, 2003, p. 81-83.
  • Categoria: ,

  • Autor: Dufouleur, Pierre-Bénigne
  • Títol: "La transmission des résidences romaines chez les cardinaux du Quattrocento"
  • Publicació: Reti Medievali Rivista
  • Edició: 23/1 (2022), p. 1-29.
  • Observacions: Accés: http://www.serena.unina.it/index.php/rm
  • Categoria: ,

  • Autor: Escrivà, Ferran
  • Títol: Aproximació històrica a la música a Gandia al segle XVI: Institucions musicals i fonts relacionades
  • Edició: València: Universitat Politècnica de València, 2007.
  • Categoria: ,

  • Autor: Ferrari, D.
  • Títol: "La vita di Leonardo è varia et indeterminata forte. Leonardo da Vinci e i Gonzaga nei documenti dell’Archivio di Stato di Mantova"
  • Publicació: Leonardo, Machiavelli, Cesare Borgia: arte, storia e scienza in Romagna, 1500-1503
  • Edició: Roma: De Luca editori d’arte, 2003, p. 73-79.
  • Categoria: ,

  • Autor: Ferrer Orts, Albert (coord.)
  • Títol: La pintura valenciana del Renacimiento en tiempos convulsos: El impacto de las Germanías
  • Edició: Madrid: Sílex Ediciones, 2022.
  • Observacions: Conté: Josep A. Ferré Puerto, “Oncles, copons, retaules i premses: aportació documental sobre els Borja” (p. 15-48); Josep Lluís Cebrián i Molina, “De retaules perduts, documentació i algunes taules soltes” (p. 49-67); David Montolío Torán, “‘Altar de pincel viejo y bueno’: El retablo de almas y misa de San Gregorio de El Toro” (p. 67-92); Estefanía Ferrer del Río, “El I Marqués de Cenete, el Reino de Valencia y las Germanías: Epítome de un noble castellano del Renacimiento a través de su inventario post mortem” (p. 93-152); Joan Aliaga Morell, Santiago La Parra López, “Monjas, duques y pintores en la Gandía agermanada: De Paolo Da San Leocadio a los Macip” (p. 153-186); Mercedes Gómez-Ferrer Lozano, “A vueltas con Gaspar Godos (1480-1547): Una posible respuesta al maestro de Alzira” (p. 187-220); Encarna Montero Tortajada, “Acerca de la participación de los oficios artísticos de las Germanías: Algunos casos de estudio relacionados con la platería y la pintura” (p. 221-254); Luis Arciniega García, “Los pintores en la Germanía de Valencia” (p. 255-302); Isidro Puig Sanchis & Miguel Ángel Herrero-Cortell”, “Todos los caminos llevan a Roma: Italia y la (R)evolución artística de Joan de Joanes” (p. 303-362); Vicente Gabriel Pascual Montell, Albert Ferrer Orts, “Añadidos, actualizaciones y extrañas convivencias artísticas: La intervención de Gaspar Requena en la tabla de "Nuestra Señora de Gracia y los Grandes Maestres de Montesa" y su retablo” (p. 363-400); Francesc Orts Ruiz, “Entre la recepción urbana y el triunfo urbano: Paisaje visual y sonoro de las entradas reales en Valencia en el siglo XVI (1528-1586)” (p. 401-428).
  • Categoria: ,

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la teva experiència d'usuari. Si continues navegant-hi estàs donant el teu consentiment a l'acceptació de les cookies.
Què són les cookies? ACEPTAR

Aviso de cookies